Livrare și expediere
Vă rugăm să verificați folderul de spam pentru e-mailul lipsă. Dacă nu ați primit acest e-mail în termen de 24 de ore, vă rugăm să ne contactați, iar noi vom verifica imediat.
Produsele noastre sunt livrate fără taxe de expediere pe teritoriul național.
Veți fi informat prin e-mail și veți primi un detaliu de urmărire a expedierii. Dacă nu primiți un e-mail, vă rugăm să verificați folderul de spam al căsuței dvs. de e-mail! În cazul unei livrări prin curier, compania de transport va lua legătura cu dumneavoastră prin telefon sau e-mail. Vă rugăm să acordați atenție furnizării corecte a datelor dvs.!
Livrarea dumneavoastră poate consta în mai multe pachete. Acestea pot fi livrate în zile diferite din motive logistice. Datorită unui volum mare de livrări, pot apărea întârzieri în livrare. Cu toate acestea, furnizorul de servicii logistice va depune eforturi pentru a livra coletul cât mai repede posibil. Contactați-ne dacă alte pachete nu ajung la dumneavoastră în termen de 3 zile.
Pentru livrările de pachete folosim serviciile DHL Paket, DPD și GLS. Produsele livrate prin curierat vor ajunge la dumneavoastră prin DB Schenker sau IDS Logistik până la marginea trotuarului. Livrarea produselor prin curierat va fi coordonată cu dumneavoastră de către furnizorul de servicii de livrare prin e-mail sau telefonic.
Nu oferim opțiunea de ridicare personală. OK-Living este un magazin online cu numeroase locații de depozitare în întreaga Europă. Din motive logistice, ridicarea personală nu este posibilă.
După achiziție, nu mai este posibilă modificarea comenzii. Dacă produsul nu a fost încă expediat, vă rugăm să ne contactați prin e-mail.
Livrarea dumneavoastră poate consta din mai multe pachete, care ar putea fi livrate în zile diferite. Vă rugăm să luați legătura cu noi, vom verifica intern și, dacă este necesar, vom contacta curierii.
Livrarea se face exclusiv pe teritoriul național. Livrarea pe insule este exclusă.
Este posibil ca produsele dumneavoastră să fie livrate în mai multe pachete și să ajungă la dumneavoastră în momente diferite. Dacă, în termen de 3 zile de la prima livrare, restul produselor nu ajung, vă rugăm să ne contactați!
Nu. Pe ok-living.de nu oferim livrare internațională. Totuși, pe pagina noastră de magazin OK-Living.eu găsiți o listă cu toate țările în care se poate cumpăra și livra în interiorul fiecărei țări.
Modalități de plată
La alegerea plății prin transfer bancar, te rugăm să plătești suma în termen de 10 zile lucrătoare. Astfel, marfa va fi rezervată pentru tine pe această perioadă.
Titular: OK Living GmbH u. Co. KG
IBAN: DE67 1207 0000 0378 3800 01
BIC: DEUTDEBB160
Te rugăm să introduci scopul exact al transferului așa cum este menționat în e-mailul de confirmare a comenzii.
În timpul procesului de comandă, aveți posibilitatea să selectați metoda de plată „Plată pe factură” pentru o valoare a comenzii de până la 4.000 de euro. OK-Living oferă „Plata pe factură” prin intermediul furnizorului de plăți Mollie (Klarna Bank AB). Klarna Bank AB efectuează direct în timpul comenzii o verificare a identității și a solvabilității, motiv pentru care este necesar să consimțiți transmiterea datelor către Klarna. Vă rugăm să rețineți că din cauza acestei verificări, nu este permisă modificarea adresei ulterior. O verificare se desfășoară în paralel în fundal, astfel încât să puteți finaliza comanda cât mai rapid posibil, odată ce solvabilitatea dumneavoastră a fost confirmată. După expedierea comenzii dumneavoastră de către OK-Living, Klarna vă va trimite prompt informațiile de plată corespunzătoare prin e-mail. Factura o veți primi de la Klarna. Vă rugăm să achitați suma facturii direct către Klarna. Klarna vă va informa într-un mod clar prin e-mail sau prin aplicație. Termenul de plată este de 30 de zile la Klarna. Pentru mai multe informații, accesați următorul link: https://www.klarna.com/de/kundenservice/
Metoda de plată „Plată pe factură” este disponibilă pentru sume între 0,01 € și 4000 €, cu condiția să fie confirmată solvabilitatea.
Dacă alegeți opțiunea de plată prin transfer bancar, vă rugăm să utilizați datele bancare menționate aici, care vor fi de asemenea trimise prin e-mail odată cu confirmarea comenzii, și să efectuați plata în termen de 10 zile. Vă rugăm să înțelegeți că putem rezerva produsul comandat doar pentru această perioadă. Dacă nu vom observa plata în contul nostru în această perioadă, vom anula comanda dumneavoastră.
Încercăm să oferim clienților noștri o varietate de metode de plată. O prezentare generală a acestora o găsiți în secțiunea "Metode de plată" din partea de jos a magazinului nostru online.
Retragere / Anulare / Reclamare / Rambursare
După ce returul bunurilor dumneavoastră este confirmat în sistemul nostru, vom efectua imediat rambursarea.
Puteți reclama și returna produsul în termen de 30 de zile, fără costuri suplimentare. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail pentru acest lucru.
După finalizarea comenzii, nu mai este posibilă nicio modificare. Dacă doriți să comandați alte articole, nu este nicio problemă! La noi, livrarea este gratuită.
Vă rugăm să ne contactați pentru aceasta. Vom trimite cu plăcere un formular de returnare.
Puteți anula comanda fără a furniza un motiv. Vă rugăm să ne trimiteți retragerea, menționând numărul comenzii!
Aveți dreptul de a retrage acest contract în termen de o lună, fără a furniza un motiv.
Întrebări despre produse
La livrarea produsului dumneavoastră veți primi o instrucțiune de asamblare. Este posibil ca articolul dumneavoastră să fie împărțit în mai multe pachete sau să includă un pachet separat cu șuruburi, iar instrucțiunile de asamblare se pot afla într-unul dintre acestea.
Pentru detalii exacte despre conținutul livrării, vă rugăm să consultați descrierea fiecărui articol. În general, materialele de montaj sunt incluse.
Factura va fi trimisă prin e-mail după expedierea produsului dumneavoastră.
Produsele noastre sunt fabricate în mare parte în Europa. Multe dintre mobilierul nostru sunt realizate pe comandă exclusiv pentru OK-Living de către parteneri verificați din Europa de Est. Suntem în contact zilnic cu producătorii noștri în ceea ce privește îmbunătățirile, solicitările clienților și noile dezvoltări.
Vă rugăm să ne contactați prin e-mail, indicând numărul comenzii și articolul achiziționat.
Nu. Achiziția dumneavoastră la OK-Living nu este condiționată de o valoare minimă a comenzii. Ne bucurăm de orice achiziție, fie ea mare sau mică!
Ca cumpărător, aveți dreptul la o garanție de 2 ani de la livrarea produsului.
Pe fiecare pagină de informații a produsului, puteți verifica dacă articolul dumneavoastră este disponibil. Pentru produsele care vor fi disponibile din nou, dar nu sunt în stoc, indicăm termenele de procesare. Alternativ, puteți solicita prin e-mail informații despre disponibilitatea unui produs.
Un discount suplimentar nu mai este posibil, deoarece articolele noastre sunt întotdeauna calculate la cel mai mic preț posibil.
Puteți reclama și returna articolul dumneavoastră gratuit în termen de 30 de zile. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail pentru acest lucru.
Contul meu de client
În secțiunea "Adresele mele" din contul dumneavoastră de client, puteți adăuga sau modifica adresele de livrare și facturare. Acest lucru se aplică pentru procesele de comandă care nu au fost finalizate încă.
Dacă ați uitat parola, o puteți reseta direct la autentificare. Dați clic pe „Am uitat parola” și urmați instrucțiunile suplimentare!
Deconectați-vă făcând clic pe „Cont” și, în fereastra care se deschide, pe „Deconectare”.
În secțiunea 'Profil personal' din contul dumneavoastră, puteți să vă modificați numele, adresa de e-mail, parola sau titulatura.
Newsletter
Dacă doriți să vă dezabonați de la newsletter-ul OK-LIVING, o puteți face în fiecare newsletter prin intermediul link-ului 'Dezabonare' sau prin setările newsletter-ului din contul dumneavoastră. V-ați dezabonat de la newsletter, dar totuși mai primiți e-mailuri de la noi? În acest caz, vă rugăm să contactați serviciul nostru clienți prin e-mail la info@ok-living.ro!
Dacă doriți să ștergeți contul de client, vă rugăm să trimiteți cererea prin intermediul formularului de contact!