Termeni și condiții generale și informații pentru clienți

I. Termeni și condiții generale

§ 1 Dispoziții fundamentale

(1) Termenii și condițiile de mai jos se aplică pentru contractele pe care le încheiați cu noi ca furnizor (OK Living GmbH & Co. KG) prin intermediul site-ului nostru web ok-living.ro. Dacă nu este altfel convenit, se respinge includerea unor condiții proprii pe care le utilizați.

(2) Consumator în sensul reglementărilor de mai jos este orice persoană fizică care încheie un act juridic în scopuri care nu pot fi atribuite activității sale comerciale sau profesionale independente. Antreprenor este orice persoană fizică sau juridică sau o entitate juridică care acționează în cadrul activității sale profesionale sau comerciale independente la încheierea unui act juridic.

§ 2 Încheierea contractului

(1) Obiectul contractului îl reprezintă vânzarea de bunuri.

(2) Prin afișarea produsului pe site-ul nostru, vă transmitem o ofertă obligatorie pentru încheierea unui contract prin sistemul de coș de cumpărături online, conform condițiilor indicate în descrierea articolului.

(3) Contractul se încheie prin sistemul de coș de cumpărături online astfel:
Produsele pe care le doriți vor fi plasate în „Coșul de cumpărături”. Puteți accesa „Coșul de cumpărături” din bara de navigație și efectua modificări în orice moment.
După ce faceți clic pe butonul „Casă” sau „Continuă comanda” (sau o denumire similară) și introduceți datele personale, precum și condițiile de plată și livrare, veți vedea o prezentare generală a comenzii.


Dacă utilizați un sistem de plată instantanee (de exemplu, PayPal (Express/Plus/Checkout), Amazon Pay, Sofort, giropay), veți fi redirecționat fie către pagina de prezentare generală a comenzii din magazinul nostru online, fie către site-ul furnizorului de plăți instantanee.
Dacă sunteți redirecționat către sistemul de plăți instantanee, veți selecta opțiunea corespunzătoare și veți introduce datele dvs. Apoi, vi se va prezenta o prezentare generală a comenzii, fie pe site-ul furnizorului de plăți instantanee, fie după ce sunteți redirecționat înapoi în magazinul nostru online.


Înainte de a trimite comanda, aveți posibilitatea de a verifica și modifica informațiile din prezentarea generală a comenzii (inclusiv prin funcția „înapoi” a browserului) sau de a anula comanda.
Prin trimiterea comenzii prin apăsarea butonului corespunzător („comandă cu obligație de plată”, „cumpără” / „cumpără acum”, „comandă plătită”, „plătește” / „plătește acum” sau denumire similară), declarați în mod ferm acceptarea ofertei, iar contractul se încheie.
 
(4) Procesarea comenzii și transmiterea tuturor informațiilor necesare pentru încheierea contractului se face parțial automatizat prin e-mail. Prin urmare, trebuie să vă asigurați că adresa de e-mail pe care o aveți înregistrată la noi este corectă și că primirea e-mailurilor este tehnic asigurată, în special că acestea nu sunt blocate de filtrele SPAM.

§ 3 Acorduri speciale privind metodele de plată oferite

(1) Plată prin „PayPal” / „PayPal Checkout”
În cazul alegerii unei metode de plată care utilizează „PayPal” / „PayPal Checkout”, procesarea plății se face prin furnizorul de servicii de plată PayPal (Europe) S.à.r.l. et Cie, S.C.A. (22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxemburg; „PayPal”). Metodele de plată disponibile prin „PayPal” vor fi afișate pe site-ul nostru și în procesul de comandă online. Pentru procesarea plății, PayPal poate utiliza alți furnizori de servicii de plată; în cazul în care există condiții speciale pentru aceste plăți, veți fi informat separat. Mai multe informații despre „PayPal” găsiți la https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/legalhub-full.


(2) Plată prin „Mollie”
În cazul alegerii unei metode de plată prin „Mollie”, procesarea plății se face prin furnizorul de servicii de plată Mollie B.V. (Keizersgracht 313, 1016 EE Amsterdam, Olanda; „Mollie”).
Metodele de plată disponibile prin „Mollie” vor fi afișate pe site-ul nostru și în procesul de comandă online. Pentru procesarea plății, „Mollie” poate utiliza alți furnizori de servicii de plată; în cazul în care există condiții speciale pentru aceste plăți, veți fi informat separat. Mai multe informații despre „Mollie” găsiți la https://www.mollie.com/de.
 
§ 4 Dreptul de retenție, Rezervarea dreptului de proprietate

(1) Dreptul de retenție poate fi exercitat doar în cazul în care se referă la cerințe din același contract.

(2) Bunul rămâne proprietatea noastră până la plata completă a prețului de cumpărare.

§ 5 Garanție

(1) Există drepturile legale de răspundere pentru defecte.

(2) Ca și consumator, vi se recomandă să verificați bunurile la livrare pentru a confirma completitudinea, defectele evidente și daunele de transport și să ne informați pe noi și transportatorul cât mai curând posibil. Dacă nu respectați această recomandare, acest lucru nu afectează drepturile dumneavoastră legale de garanție.

(3) În cazul în care o caracteristică a bunului diferă de cerințele obiective, diferența este considerată acceptată numai dacă ați fost informat despre aceasta înainte de a depune declarația de contract și diferența a fost convenită în mod expres și separat între părțile contractuale.

§ 6 Alegerea legii aplicabile, Locul de îndeplinire, Jurisdicția

(1) Se aplică legea germană. În cazul consumatorilor, această alegere a legii este valabilă doar în măsura în care nu se încalcă protecția oferită de reglementările imperative ale legii țării de reședință obișnuită a consumatorului (principiul favorabil).

(2) Locul de îndeplinire pentru toate obligațiile din relațiile comerciale existente cu noi și jurisdicția este sediul nostru, în cazul în care nu sunteți un consumator, ci un comerciant, persoană juridică de drept public sau o entitate publică. Același lucru se aplică dacă nu aveți un loc de jurisdicție general în Germania sau UE sau dacă nu se cunoaște locul de reședință sau reședința obișnuită în momentul introducerii acțiunii. Dreptul de a apela și la un alt tribunal în conformitate cu reglementările legale rămâne neschimbat.

(3) Dispozițiile Convenției Națiunilor Unite privind vânzarea internațională de bunuri nu se aplică în mod expres.





II. Informații pentru clienți

1. Identitatea vânzătorului

OK Living GmbH & Co. KG
Upstallstraße 13
14772 Brandenburg
Germania
Telefon: 033812688740
E-mail: info@ok-living.ro



Rezolvarea alternativă a disputelor:
Comisia Europeană pune la dispoziție o platformă pentru rezolvarea online a disputelor în afaceri (platforma ODR), disponibilă la https://ec.europa.eu/odr.


Nu suntem dispuși și nici obligați să participăm la proceduri de rezolvare a disputelor în fața organismelor de conciliere a consumatorilor.

2. Informații privind încheierea contractului

Pașii tehnici pentru încheierea contractului, încheierea contractului propriu-zis și posibilitățile de corectare sunt reglementate conform „Încheierii contractului” din Termenii și condițiile generale (Partea I).

3. Limba contractului, Stocarea textului contractului

3.1. Limba contractului este limba germană.

3.2. Textul complet al contractului nu este salvat de noi. Înainte de a trimite comanda prin sistemul online al coșului de cumpărături, datele contractuale pot fi imprimate sau salvate electronic prin funcția de imprimare a browserului. După primirea comenzii noastre, datele comenzii, informațiile legale prevăzute pentru contractele la distanță și termenii și condițiile generale vor fi trimise din nou prin e-mail.

4. Caracteristicile esențiale ale bunului sau serviciului

Caracteristicile esențiale ale bunurilor și/sau serviciilor se regăsesc în oferta respectivă.

5. Prețuri și modalități de plată

5.1. Prețurile afișate în ofertele respective, precum și costurile de livrare, reprezintă prețuri totale. Acestea includ toate componentele de preț, inclusiv toate taxele aplicabile.

5.2. Nu se percep taxe de livrare.

5.3. Metodele de plată disponibile pentru dumneavoastră sunt afișate pe o secțiune corespunzătoare a site-ului nostru sau în oferta respectivă.

5.4. În cazul în care nu se specifică altfel pentru metodele de plată, sumele datorate pentru contractul încheiat sunt imediat exigibile pentru plată.

6. Condiții de livrare

6.1. Condițiile de livrare, data livrării și eventualele restricții de livrare sunt reglementate în secțiunea corespunzătoare de pe site-ul nostru sau în oferta respectivă.

6.2. În cazul în care sunteți consumator, legea stabilește că riscul de pierdere accidentală și deteriorarea bunului vândut în timpul transportului trece asupra dumneavoastră doar la livrarea bunului, indiferent dacă transportul este asigurat sau nu. Aceasta nu se aplică dacă ați ales un transportator sau o altă persoană care nu a fost desemnată de către antreprenor.

7. Dreptul legal de răspundere pentru defecte

Răspunderea pentru defecte este reglementată de „Garanția” din Termenii și condițiile generale (Partea I).

Acești termeni și condiții generale și informațiile pentru clienți au fost create de avocații specializați în drept IT ai Asociației Comerciantului și sunt verificate continuu pentru conformitatea lor cu reglementările legale. Asociația Comerciantului garantează legalitatea textelor și răspunde în caz de avertismente legale. Mai multe informații găsiți aici: https://www.haendlerbund.de/de/leistungen/rechtssicherheit/agb-service.

Ultima actualizare: 29.11.2023